Rijk worden met Daan Douqué – Aandacht


Posted On dec 19 2016 by

Hallo, ik ben Daan Douqué. Het feit dat je weer een van mijn video’s bekijkt zegt veel over je, echt
waar… Een van de dingen die het over je zegt is dat je waarschijnlijk nog niet rijk bent
geworden, maar daar gaan we in deze video iets aan doen!

In mijn introductievideo heb ik je verteld over de drie kernprincipes van het Daan Douqué
Dukatensysteem: Passief, Aandacht en Waarde. Passief slaat op het feit dat je met het
Dukatensysteem rijk wordt op het internet op de automatische piloot, en dat je na het volgen van
wat simpele stappen eigenlijk niks meer hoeft te doen. Als je leven dan een bus was en je wilt zelf de
koers bepalen, dan maakt het dus niet uit of je nu voor- of achterin zit want hij rijdt toch altijd op de
automaat.

Waarde slaat op het feit dat je met het Daan Douqué Dukatensysteem eigenlijk alleen maar
waardeloze bagger fabriceert, complete internetvervuiling waar alleen jijzelf beter van wordt.
“Minimale waarde, maximaal rendement” werkt op de lange termijn het beste, aangezien
internetgebruikers steeds later door hebben wanneer ze weer eens vast zitten aan een waardeloos
internetproduct. Zie het een beetje als een grappig spelletje… ook al past dat misschien niet in het
denkkader van de gemiddelde consument.

En dan hebben we natuurlijk nog Aandacht, het kernprincipe waar ik het in deze video over wil
hebben. Om te slagen op het internet moet je leren hoe je met jouw waardeloze internetproduct
niet alleen de aandacht van de consument weet op te wekken maar die ook nog eens weet te
behouden, net zolang tot hij of zij besluit tot aankoop over te gaan. Je potentiële klant moet je – via
je site of een video – het idee geven dat jouw product hem of haar heel veel unieke waarde biedt,
terwijl je eigenlijk geheel passief er geen enkele tijd of moeite in hebt gestopt. Zie je nu het elegante
samenspel tussen de drie kernprincipes?

Internet, social media, allerlei apps.. ze brengen ons niet alleen heel veel moois maar ook heel veel
prikkels en keuzestress. Een overdaad aan prikkels en regelmatige keuzestress zijn twee ongemakken
van deze tijd, die vaak al onze aandacht opeten. Hoe vaak ben je nu wel niet tijdens het bekijken van
deze video afgeleid geraakt door een of andere notificatie op je mobiele telefoon? Heb je daar wel eens over nagedacht?

…. Ik ook niet!

Als je het Daan Douqué Dukatensysteem aanschaft, leer ik je precies wat je in een
internetadvertentie – zoals bijvoorbeeld een promovideo – moet doen en moet zeggen, zodat je
tussen al die prikkels de aandacht weet te kapen van die nietsvermoedende consument. Vervolgens
leer ik je in mijn cursus hoe je een website rondom je onzinproduct zó kunt inrichten, dat je de
aandacht weet te behouden en het potentieel van de klant zo optimaal mogelijk kunt benutten.

Over aandacht gesproken, ik wil de resterende tijd van deze video gebruiken om iets geheel anders
bij mijn kijkers onder de aandacht te brengen. De neef van een kennis van mijn ex Josefien, probeert
nu al een hele tijd zijn muziekalbum van de grond te krijgen helaas zonder al te veel succes. Daarom
heb ik Josefien belooft hem een handje te helpen. Deze knul noemt zichzelf Gebroken Wortel en zijn
album heet “Liever niet”. Nummers zijn bijvoorbeeld “Pinnen” en “Iedereen loog”.

Het is niet muziek die ik zelf persoonlijk in mijn eigen vrije tijd zou beluisteren, maar wellicht dat ik
met deze aanbeveling een aantal van mijn kijkers kon verblijden. Bedankt weer voor je aandacht, en
tot een volgende video!

https://www.youtube.com/channel/UCQNsu8RJta8CejRXFE7PeoQ

Last Updated on: november 9th, 2017 at 2:41 am, by


Written by